? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

June 12, 2014

ambik pengalaman...


 13 Jun 2014, Salam... arghhh mata mula kuyu mana taknya Piala Dunia 2014 telah pun bermula huhuhuh... dalam bz dok menaip kat ofis tetiba lak nak entrykan dua gamba nih... gamba2 nih aku snap dah lama dalam bulan mac yang lalu... mase tuh ade program yang dianjurkan oleh kesihatan iaitu program jogathon, di samping tuh jugak diadakan beberaper aktiviti khusus untuk orang yang datang ke program tersebut... antara aktivitinya ialah pertandingan mewarna yang terbahagi kepada beberapa kategori mengikut umur... jadik pada hari tuh aku bawak putera sulung aku ke sana... huhuhu memang pada mulanya excited sangat si dia katanya dia memang suka nak mewarna... tapi yang lucunya bila pertandingan dah dimulakan muka ada nampak muram jerk bile ditanye kenape dia pun jawab "abah aimin tak sukala warna pakai krayon aimin nak pensil warna" la sebab tu ker emmm :) nak buat camne dah syarat pertandingan pun kene guna bende krayon tuh... aku pun terpakse la pujuk dia suruh gak mewarna kalau boleh abiskan... last2 camnila hasilnya, dalam pade tuh aku berbisik pada puteraku "takpe nanti cube lagik ye nak"...




0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails