? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

December 5, 2012

bercuti di bandar bersejarah...



06 Disember 2012, Salam... entri sebelum nih aku citerkan pasal aktiviti sukan dan yang ni lak aku citerkan pasal aktiviti bersame family bercuti di selatan di negeri Melaka Bandar Bersejarah... pada awalnya plan aku sekeluarga nak balik ke Johor untuk meraikan majlis perkahwinan akak ipar aku yang akan berlangsung pade 17 November 2012, jadik plan nak bercuti nih kire dirancang seminggu sebelum balik kesana...

Perjalanan bermula pada 13 November 2012, kami sekeluarga bertolak dari ipoh pada sebelah pagi dan sampai di Melaka pada pukul 2.00 petang... kami sekeluarga menginap semalam di MITC (nama hotel lak aku tak ingat adehh)... alhamdulillah segala perjalanan kami dapat dipermudahkan... plan sebenar bercuti di sana nak ke A Famosa kire tempat percutian yang terkenal di sana... sampai di MITC kami sekeluarga berehat sebentar sebelum memulakan aktiviti percutian bersama2... yahhh citer ke tempat2 yang dituju akan dientri tuk dikongsi bersama di lain hari nanti tunggu :)...



0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails