? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

November 19, 2012

L.O.V.E deft...



19 November 2012, Salam... alhamdulillah bertemu lagik, rasenyer seminggu gak tak bukak ruangan "change's" nih... maklumlah selama seminggu aku bersame2 family bercuti dan menghadiri satu majlis perkahwinan sebagai jurugambar di sebelah selatan tanahair... yahh malam nih aku berkesempatan bukak blog kesayangan dan ari nih aku entrykan gamba header pertama di bawah tema "L.O.V.E deft"... yahh aku entrikan gamba nih bagi menyambut keluarnya album kumpulan yang aku minati deftones dengan album yang diberi judul "koi no yokan" pada 13 November 2012 yang lalu...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails