? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

October 27, 2012

hujung minggu bersama...


28 Oktober 2012, Salam... hari nih hari ahad hari ketiga aku bercuti... nampaknya tahun nih aku berayer aidiladha di ipoh jerk, memandangkan ibu terpakse berkerje di hari rayer dah la pulak aku tak beraper sihat begitu jugak putraku pun sama tak sihat alahai nampaknya lepak kat umah jeler tak kemana2 pun... jadik dalam boring2 nih aku entrykan gamba2 yang aku shoot minggu lepas di hujung minggu bersama family, lokasi di Gunung Lang, Ipoh... ni antara aksi2 putraku yang sempat aku shoot buat kenangan kami sekeluarga heee... bile dah shoot ingat nak upload terus je dalam blog nih tapi jari jemari aku nih memang tak lepas nak jugak mengedit satu persatu gamba2 nih kasi lagik santekk gitu aha...












0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails