? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

July 20, 2012

tema baru header baru heee...


















21 Julai 2012,Salam... alhamdulillah bulan yang mulia bulan ramadhan kembali... hari nih mulalah semua umat islam di seluruh pelusuk dunia mengerjakan ibadah puasa... moga bulan yang baik nih sama2 lah kita memperbanyakkan lagi pahala... bila dah masuk bulan ramadhan nih ramai2 lah sibuk nak pi bazar ramadhan beli segala makanan yang dijual... apsal aku cakap bab makan ye2 sebab bila mase bulkan nih memang rase kat bazar ramadhan la nampak meriah ngan org2 ramai dtg berpusu2 membeli juadah makanan tuk berbuka nanti heee... pesan aku tuk diri sendiri pade korang berbelanje tu ikut la berpada2 jgn membazir akibatnya buang je nanti tak makan bila nak berbuke nanti :) yahhh hari nih aku memperkenalkan 4 header blog aku yang baru yang akan menghiasi ruangan blog "change's kehidupanku" satu persatu dengan tema suka2 aku diberi nama ohh indahnya...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails