? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

July 26, 2012

sabah aku datang (ct.4)...



27 Julai 2012, Salam... sambung balik citer sampai je di bandar Kota Kinabalu dari Kundasang kami terus gerak ke Pasar Philipine nak makan kat sana... ok sampai jerk kat sana kami terus ke gerai2 makan yang terletak di kawasan pasar tuh... pehhh bila nampak ja deretan gerai2 makan dengan terhidangnya makanan2 laut yang nampak segar dan sodap terus perut lapar sudah heee... dlm dok ushar mana satu gerai yang harus disinggah, last2 dapat jugak kami singgah satu gerai di situ dan menikmati makanan laut yang disediakan, makan kire sedap dan harga pun berpatutan... dah selesai kami lepak2 dan lepas tuh baru balik ke universiti...


Keesokannya masuk hari keempat 06 Julai 2012, pa lagi pas sarapan terus kuar lagik tapi kali nih tak kemana2 cuma ke tempat2 venue yang masih dilangsungkan acara sukan... pada sebelah tengahari bergerak ke bandar pulak plan nak makan kat sana dan sehingga ke malam la kami lepak kat bandar dan pas tuh balik universiti... sambung...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails