? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

July 24, 2012

sabah aku datang (ct.2)...











25 Julai 2012, Salam... bertemu lagik pada sambungan citer aku di Sukan KKM kali ke 27 di Sabah... yahh kesemua atlit termasuk aku ditempatkan di Universiti Sabah... kesemua acara sukan akan bermula pada keesokannya 04 Julai 2012, dan acara sukan Olahraga amnya pada 04 Julai sehingga 05 Julai 2012... jadik sampai ja disana aku bersama kawan2 sibuk mencari bilik penginapan yang disediakan, selesai mendapat tempat tuk beradu perut pulak teraser lapor, mujurlah tempat makan dengan tempat penginapan taklah beraper jauh jadik senang tuk bergerak... 

Keesokannya semua atlit negeri masing2 mula sibuk, bangun awal tuk ke venue masing2 untuk berentap... aku lak bersama kwn2 olahraga beruntung kerana venue kami taklah jauh dari tempat penginapan cume kene jalan kaki lebih kurang 5 -10 minit kot tuk sampai ke mini stadium universiti... ok sukan olahraga nampaknya akan bermula pada pukul 2.00 petang jadik byklah masa lagi sebelum acara bermula... tgk pada jadual nampak acara yang akan aku ambil nampaknya kesemua akan dipertandingkan pada hari itu, peehhhh nayalah dalam hati duk tak tenang jerk mana taknyer semua dijalankan serentak dalam satu hari huh masak la teman... tapi setiap acara tuh kire masa dia jauhlah kire ade mase tuk rest dan ambik tenaga balik la konon heee... sampai jer acara pertama aku ambil ialah 4x100 meter lelaki separuh akhir, dimana aku pelari yang kedua... lawan dari negeri2 lain bukan calang2 semua hebat antaranya dari terengganu, tuan rumah sabah dan selangor... last2 kami hanya sekadar mendapat tempat keempat... ok kire dah selesai acara nih dpat lah aku rehat sekejap tuk kembalikan tenaga, lebih kurang pukul 3.30 petang lak kire aku bersiap sedia tuk acara lompat jauh tapi mase tu jugak acara 100 meter lelaki saringan pun akan bermula... aduhh memang tension weii mana satu nak buat pening aku... last2 aku dulukan acara 100 meter selepas itu baru aku on acara lompat jauh, memang rasa semput dan letih mana taknya dah kuar tenaga tuk acara sebelum tuh adoiii rasa cam ta puas hati lahh dengan jadula tapi apa bleh buat huh... memang tak dinafikan acara lompat jauh memang acara kegemaran tapi aku harus menerima hakikat masa telah berubah dan saingan yg datang kali nih memang bagus dari sebelum nih, dan aku tetap berase berbaloi dengan berkat kesabaran dan kesungguhan sebelum ke sabah dengan latihan aku jalani selama 2 bulan hampir aku tetap beraser bangga aku masih mampu tuk beraksi :) bersambung lagik...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails