? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

April 20, 2012

night at secrets...





21 April 2012, Salam... citer berlaku sebelum cuti ari nih, citer yang telah berlalu 2 hari yang lepas heee... saja sonok nak entry cam takdak modal nak dikongsikan iskhhh... citer aku bersama family di hari biasa selepas bekerja di siang hari selepas solat maghrib kami sekeluarga makan di luar... ibu tetiba je ari tuh nak makan kat "Secret Recipe", owhh ok gak kan emm pikir2 pulak makan memang sedap pas tu bayaran pun sodap heee... aiseh kalau pikir camtuh leceh lak kan kesian lak ibu cam mengidam jerk ari tuh, haaa mana la tau dah ade no.2 ke ek :) emm insyallah... amin bukan main lagi yerk anak abah nih alhamdulillah nampak berselera dia makan kalau disuruh makan nasi cam2 alasan yerk amboi :) siap pose manje heh...










0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails