? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

January 2, 2012

mounting body...



02 Januari 2012, Salam... pembuka kata buat tahun baru tahun 2012... syukur kepada Allah s.w.t kerna dapat kita dapat bersama2 melalui tahun baru dan memanjangkan usia kita amin... bila datangnya tahun baru sudah pasti ramai yang kene memikirkan soal budget itu ini, bagi yang berkeluarga sudah tentu pening dengan tibanya sekolah akan bermula memang banyak nak pakai duit... bagi bujang lak cam2 di pikirkan nak beli itu ini sampai lari budget dibuatnyer heee... bagi aku sekeluarga syukur alhamdulillah perbelanjaan kami sekeluarga dapat digunakan dengan sebaiknya, mujur lak putraku masih belum ke tadika memandangkan usia masih 3 tahun 8 bulan insyallah tahun depan beliau akan menjejakkan kaki ke satu tahap... uit pe kebende gamba kat atas nih yah separuh duit dari gomen terpakselah aku kuar kan tuk menganti barang2 kete yang nampaknya sudah tiba masa tuk ditukar... selalunya berkaitan ngan enjin la... kali ini aku tukar keempat2 barang berbentuk roda merupakan alat yang menyokong enjin selama ini memastikan dalam keadaan stabil apabila dibawa kemana2... yang lama nampaknya kenelah ditukarkan sebabnyer enjin dah nampak makin turun bile nak idupkan enjin pasti akan bergegar memang tak sedap didengar... kalau nak tahu bahagian nih kira salah satu penting bagi enjin jugak... harga barang nih ade yang mahal dan yang murah pendek kate ikut kemampuan la... alhamdulillah dapatla jugak aku gantikan dengan yang baru, enjin pun takla dengar bising ok je bila kemana2 cantik heee...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails