? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

December 23, 2011

customer on disember...


24 Disember 2011, Salam... ya alhamdulillah dapat hari nih aku mengentrykan kisah untuk "change's"... tinggal lagi beberaper ari jer lagi tahun 2011 akan meninggalkan kita semua... rasanya bulan disember merupakan bulan yang begitu sibuk bagi aku dengan program di tempat keje mahupun bersama keluarga tak juga dengan keje2 mengambil gambar kahwin memang bz gitu huhuh... alhamdulillah semua hal2 tuh dapat dibuat dijalankan dengan baik dan jayanya... baru tadi aku balik dari taiping berjumpa keluarga dan dapat berkumpul sementara dalam acara terbesar dalam keluarga aku walaupun ada yang tidak dapat balik untuk bersama2 menjayakan program hari keluarga yang dianjurkan keluarga dari sebelah opah aku, jadik gamba2 yang sempat aku rakamkan nanti akan aku entrykan tidak lama lagik... hari nih cuma aku entrykan gamba2 kahwin yang baru ja siap selesai ditangkap diedit dan proses terakhir tuk dicuci sebelum dihantar kepada pelanggan... bagi korang yang berminat memperoleh perkhidmatan dan sentuhan kami "aniesphotography" boleh la layari website kami di http://aniesphotography-mightymie.blogspot.com











advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails