? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

December 8, 2011

atok...


08 Disember 2011, Salam... header keempat header yang terakhir menghiasi ruangan "change's" atas tema suke2 black dan white... alhamdulillah tinggal beberaper hari je lagi kita bakal meninggalkan tahun 2011 dan melangkah ke tahun 2012 insyallah... bulan terakhir nih nampaknya makin bz lak aku ngan keje di pejabat dan jugak keje kedua ambik gambo org emm bz sesangat... header keempat aku letakkan gambar atok aku yang aku snap sewaktu aidilfitri yang lalu... gambar nih menunjukkan seolah2 atok sedang berfikir sesuatu tapi itu gambaran dari aku jerk dan gambar ni pulak diambil secara spontan masa tuh...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails