? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

November 18, 2011

melodic from gothenburg...






18 November 2011, Salam... bertemu lagik di ruangan change's... sebelum nih aku de entrykan satu kumpulan band pilihan aku yang bergenrekan alternatif... kali ini aku entrykan pulak satu band yang agak keras melodinya lebih ke arah "heavy metal " dan "melodic death metal"... band yang berasal dari sweden dan telah ditubuhkan sekitar awal 1990 yang dikenali sebagai "In Flames"... aku mula mengikuti perkembangan band nih bermula dengan album "Soundtrack to Your Escape" sehingga ke hari ini dengan album terbaru dari mereka berjudul "Sounds of a Playground Fading" telah pun keluar pada bulan Febuari 2011 yang lalu... album ini telah berubah dari segi muziknya dan rentak lebih ke arah "alternatif metal"& mainstream, walaupun peminat yang mengenali mereka sebelum ini "In Flames" banyak membawa muzik berentak death metal dengan vokal yang bertenaga... anggota kumpulan terdiri daripada Anders Friden, Bjorn Gelotte, Niclas Engelin, Peter Iwers & Daniel Svensson... nampaknya sampai disinih sahaja info yang bleh aku kasi tau... mostly fans of death metal memang enjoy ngan diaorang hope u're guys enjoy...
















0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails