? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

October 2, 2011

rileks bersame family...


03 Oktober 2011, Salam... nampaknyer awal bulan nih aku kembali sibuk dengan keje2 gambar kawin... selama 2 hari bermula hari sabtu aku bersama adik aku serta dibantu seorang kawan beliau bersama2 mengambil gambar perkahwinan dimana lokasi terletak di ipoh... ini merupakan pelanggan yang pertama dari ipoh yang sudi menerima kami untuk bersama2 memeriahkan lagi majlis perkahwinan mereka... alhamdulillah kami berjaya selesaikan kerja2 kami pade hari ini dengan jayanya... ini pulak gambar2 yang sempat aku snap sehari sebelum hari minggu di salah satu tempat di ipoh kalau tak silap aku kawasan ni dikenali sebagai The Garden... aku bersama2 family dan adik aku berehat setelah selesai mengambil gambar dan menikmati aiskrim bercampur buah di salah satu kedai disitu...






0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails