? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

October 4, 2011

aku kaki...



04 Oktober 2011, Salam... hari nih hari terakhir aku bercuti, yahh semalam dan hari nih aku ambik cuti rehat besok aku akan kembali bertugas macam biasa... cuti2 pun sibuk macam keje biasa, emm sibuk ngan edit2 gambar kawin pelanggan yang terbaru heh... mata pun dah tak larat nih sempat gak aku bukak blog kesayangan nih... hari nih aku launchkan tema yang terbaru dalam ruangan blog nih tema yang aku kasi tajuk "suke2 black dan white"... gambar header pertama berbentuk kaki yahh kaki aku aku kaki tajuk aku kasi hahahaha... nampak cam seni bagi aku dengan warna aku letakkan hitam putih tuk suke2... kemudian pikir nak buatkan bagi nampak cam satu seni lak... so ni kire gambar header yang pertama la gitu... gambar ni nak ikutkan penuh sekali muka dan badan aku... gambar nih diambil sewaktu berkursus di cameron highlands setahun yang lalu kalau tak silap...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails