? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

September 5, 2011

aidilfitri hari pertama...




















05 September 2011, Salam... nampaknya selepas bercuti nih ramai kengkawan bloggers sibuk mengentrykan hal2 pasal berayer sana sinih... jadik aku pun nak entrykan citer2 pasal berayer di kampung, nampaknya tahun nih aku sekeluarga berayer di kampung aku di taiping perak... ni kire perjanjian antara ibu ngan aku so tahun depan insyallah dikampung dia lak begitulah seterusnyer ikut giliran huhuhhuh... hari raya pertama, macam biasa aku dan ahli keluarga aku yang lain bersiap untuk ke masjid tuk menunaikan solat aidlifitri... tapi tahun nih nampaknya abah aku dah balik kampung atuk katenyer nak sambut kat saner bersame adik beradik yang lain, katenyer tahun nih ramai yang balik... nampaknya aku bersama adik-beradik dan adik ipar aku berayer bersamer2 ibu di rumah terlebih dahulu sebelum bersama2 balik ke kampung atuk pada hari raya kedua... aku sempat entrykan pic2 yang diambik sewaktu pagi syawal dirumah tuk tatapan korang... citer seterusnyer cam biasa sambung di hari kedua, adios...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails