? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

August 20, 2011

my anniversary...



20 Ogos 2011, Salam... cuaca malam ni sejuk nyaman alhamdulillah syukur kepada allah s.w.t... dengan segelas kopi sambil suk melayan dunia siber nih, perghhh terase nikmat minum air kopi satu badan teraser panas... semalam hari istimewa bagi diriku... hari ulangtahun perkahwinan aku bersama orang yang aku sayangi... yahh dah masuk 4 tahun aku melayari alam rumahtangga yang penuh dengan dugaan dan cabaran... alhamdulillah segala yang dilalui sepanjang berkeluarga dapat diharungi dengan baik syukur alhamdulillah... bile tengok gambo kat atas tuh haihh teraser cam baru jerk lepas akad nikah heeeee...

4 comments:

❤ lovelymasha❤ said...

happy aniversary....semoga perkahwinan yang terbina kekal bahagia hingga ke hujung usia...insyaAllah...

ejai_ej said...

hohohoh... tak niah chor, tahniah.. maner kater mike kawen taun yg same ngan aku kawen la ek. hehhehe.. aku pon baru je tahun yg ke-4, 17 haribulan tuari.

mightymie said...

chor: la ye ker kebetulan lak tuh happy anniversary buat ngko jugak heee...

mightymie said...

thanks sis lovelymasha :)

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails