? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

July 1, 2011

1st customer bulan jun dah siap...


02 Julai 2011, Salam... jam dah masuk pukul 1.27 petang huh panas nyerr dah seminggu tak hujan kat area ipoh nih... sebelum solat zohor aku nak upload kan entry terbaru hari nih dalam blog yang semakin sunyi nih heee... ari nih aku uploadkan keje2 yang baru je disiapkan tuk pelanggan pertama aku bagi bulan jun yang lepas tapi ade lagi yang perlu diteruskan haihh sabar dan penelitian dalam menyiapkan pelanggan punya picture wedding betul2 menguji diri aku nih... idea dan teknik sentiasa dicari dalam memantapkan lagi keje2 nih... kalau nak tgk semua pic nih meh la lawat blog kedua aku yahh aniesphoto...







0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails