? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

June 16, 2011

bz bz bz haihhh...



16 Jun 2011, Salam... alhamdulillah singgah sebentar di laman "change's" yang tidak beraper aktif buat seketika nih... musim cuti sekolah telah pun berakhir, tapi bagi aku kembali sibuk menyiapkan gambar2 kahwin yang telah diambil beberaper minggu yang lepas, tuk cuti sekolah kali nih aku mendapat 3 tempahan tuk mengambil gambar kahwin... jadik tuk mengupdate blog kesayangan aku buat mase nih memang takde mase... hari nih aku cube mengentrykan ape yang aku rase sesuai heee... yahh pic nih sewaktu bersame family pade ari ahad yang lalu hari terakhir cuti sekolah aku sempat luangkan mase bersame putra kesayangan aku dengan membawanya ke taman permainan berdekatan dengan rumah aku... walaupun kembali sibuk dengan keje2 tambahan mase bersame keluarga amat penting, jadik perancangan atau jadual seharian tu perlu iye tak :)...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails