? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

April 30, 2011

minggu operasi...



01 Mei 2011, Salam... hari nih dah masuk bulan Mei, hari nih jugak hari cuti umum sempena menghargai warga pekerja tak kira dari sektor awam mahupun swasta... tengok pada gambo entry kat atas ni nampak cam koleksi kumpul serangga jerk... ohhh tidak sama sekali gambo kat atas ni saje aku snap tuk dijadikan bukti, kejadian ni berlaku pade minggu lepas selama 2 hari, dimana satu operasi mengejut dilakukan lokasi didalam rumah disekitar dapur rumah... operasi mengempur sarang2 serangga berpenyakit yang selama ini bermaharajalela dalam rumah aku nih... nak ikutkan sebelum nih dah byk dihapuskan tapi serangga nih makin banyak pulak yang datang... jadik aku ambik keputusan nak gempur habis-habisan... nak dijadikkan citer aku ade beli satu racun serangga di satu pasar malam (sorry ubat tuh lupe nak dientrykan sekali) khas buat serangga pada gambo nih jadik hasilnya aku berjaya menghapuskan serangga yang berpenyakit nih dengan jayanya buat masa nih mungkin... sebanyak 62 ekor berjaya dihapuskan huh memang aku benci dengan serangga nih dahla berpenyakit dan busuklak tuh... serangga ni antara yang paling aku tak suka selain tikus memang bahaya tuk kesihatan harap2 pas nih takdela lagik mudah mudahan...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails