? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

February 20, 2011

hijau alam...

21 Febuari 2011, Salam... syukur alhamdulillah kita sekarang dah berada di pertengahan bulan Febuari cepat masa berlalu... aku baru jerk selesai minggu lepas menyiapkan gambar2 pertunangan siap edit dan buat album sekali (tuk melihat hasil2 kerja dari aku meh la mai kat sinih AP)... jadik hari nih aku dapat berpeluang menjenguk sebentar blog "change's" dan mengemaskini apa yang dirasa perlu...



Jadik hari ni aku rase aku nak entrykan 4 pic yang berlatar belakangkan pemandangan flora... ha kesemua gambar nih aku ambil pade tahun lepas sewaktu berkursus di satu tempat... 4 pic ni jugak aku telah memilih sebagai header dan memberikan tema "Hijau Alam" bagi menghiasi ruangan blog "change's" kali ini, sebelum nih tema bertajuk "Wajah-Wajah Kesayangan" menghiasi halaman blog nih, header pertama dari tema nih akan dientrykan pada awal bulan Mac nih insyallah... apa yang kali ini aku terpikir untuk mereka dan memeriahkan lagi laman blog aku nih tambahan dengan tema kali ini bukannya apa cuma bertujuan mengajak kengkawan semua berfikir seketika dan mengambil berat tentang alam semulajadi kita yang semakin hari semakin banyak yang telah tercemar akibat perbuatan sesama kita renung renungkanlah...











4 comments:

Sitie BUm BUm said...

dh pegi sana!! cantik hasil kerja anda berdua.

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

kamera mahal..
pic chantek

(^^,)✿

mightymie said...

tq sahabat...

mightymie said...

kamera adik tuh along tlg2 jerk :)

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails