? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

January 23, 2011

weekend bersama si cilik...


24 Januari 2011, Salam... semalam hari minggu lepak2 jerk kat umah nak kuar pikir tak takde plan nak kemana tapi pikir balik2 haihhh tengah duk kering fulus jadik terperap la kat umah 2 hari lak tuh huhuhhu sib besok masyukkk syukur alhamdulillah... gambar2 putra aku ngan anak adik ni lak aku snap seminggu yang lepas mase aku balik kampung nak melawat rumah aku sendiri kat kampung maklumlah dah lama tak balik kan senang nak tunggu cuti same2 ngan ibu... lokasi gambar2 ni diambil di Taman Tasik Taiping...











0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails