? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

January 6, 2011

bila kubu telah dibina awas!!!


07 Januari 2011, Salam... ya malam tadi tengah dok kusyuk tengok game bola, putra aku pun sibuk buat dia punya kubu daa... ha ni dia kubu abis sofa ngan bantal dijadikan markas tapi awas jangan ditegur kang kuar plak gaya ala2 aura kuasa ultraman gitu huhuh... memang kelakar bila tengok dia main kadang2 tuh bleh naik marah gak nak buat camner budak2...


4 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

dah pandai wat kubu....hehhehe

bila nak dapat adik lak?

(^^,)

mightymie said...

a ahla amin bile nak ade adik yer :)

mightymie said...

a ahla amin bile nak ade adik yer :)

ejai_ej said...

huhuhu.. tak tahan ader kubu sendiri tu.. tak pe.. kalo roboh kubu tu, wat kubu dari batu bata plak ek.. sure kukuh. hehehhe

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails