? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

December 16, 2010

(citer) di hari perasmian...


17 Disember, 2010, Salam... nampaknyer beberaper minggu kebelakangan nih penggunaan broadband berada di tahap membosankan... nak kata tak bayar, aku bulan2 bayar ontime huh memang betul2 mencabar kesabaran aku adehhh... nak buat camner sabar jelah... so ari nih aku nak entrykan gambar2 dan suasana sekitar di satu majlis yang telah diadakan baru2 nih pade tarikh 09 Disember 2010 bertempat di Simpang Pulai, Perak... majlis perasmian "Bas Klinik Bergerak Satu Malaysia" yang telah selamat dengan jayanya dan telah dirasmikan oleh Perdana Menteri kita... jadik aku sebagi warga kerja dibawah KKM (kementerian kesihatan malaysia) antara sebahagian kakitangan yang mengambil bahagian di dalam menjayakan majlis ini... tugas aku pade arituh senang jer cume menyumbangkan suara dalam kumpulan "koir" bagi memeriahkan lagi majlis perasmian... sorry yerk pic2 yang aku postkan kali nih nampaknyer tak beraper jelas sekadar menggunakan handphone tuk diambil buat kenangan...








2 comments:

ejai_ej said...

wah.. koir.. caya la chor.. sure merdu abes suara tu kan.. hehehehhe

mightymie said...

hahaha bidang terjun jerk bro

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails