? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

December 30, 2010

(art's) langkah bermula...


30 Disember 2010, Salam... zaman sekarang pelbagai cara dan idea diketengahkan dalam usaha untuk menambahkan pendapatan... salah satu sumber yang boleh mendatangkan pendapatan samaada secara individu atau berkumpulan pade masa kini adalah dengan penggunaan kamera digital... boleh dikatakan penggunaan kamera digital seolah2 satu trend dan menjadi kegilaan masa kini tanpa mengira lapisan usia tua atau muda...


Alhamdulillah satu projek akan terlaksana dan langkah akan bermula pade awal tahun hadapan kalau tidak ada apa2 halangan dan aku berharap segala urusan dapat dipermudahkan insyallah... projek yang aku maksudkan ialah "mengambil gambar2 perkahwinan" bersama adik bongsuku... jadik hari nih aku telah mereka sebanyak 4 rekaan bisnes kad buat permulaan dalam menjayakan projek ini buat pengenalan... pade setiap kad jugak tertera logo dengan nama "anies photography" merupakan logo guna pakai dan adalah ciptaan asli hasil dari aku bagi projek ini...maknenyer setiap perjalanan mengambil gambar dan setelah diedit segalanya akan tertera logo ini bagi mengelak sebarang kekeliruan... setiap kad atas nama adik bongsu aku aje tetapi hanya akan diguna satu kad sahaja ketika berurusan nanti, sengaje aku buat lebih dari 1 bukan ape kang takde pilihan pulak iyer tak heh... bukan ape setiap perniagaan orang kate bisnes kad tu perlu ade gitu... moga projek ini akan bermula dengan langkah yang baik dan diterima mudah-mudahan hendaknyer...









0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails