? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

November 15, 2010

(ucapan) salam aidiladha...


16 November 2010, Salam... sorry dengan gambar yang tak kene mengena dengan pe yg nak dikabarkan... besok hari kita menyambut satu hari perayaan yang terbesar di dalam Islam selain Aidilfitri yang disambut pada setiap 1 Syawal. perayaan yang dimaksudkan adalah sambutan Aidiladha dimana memperingati kisah pengorbanan Nabi Ibrahim dalam menunaikan perintah Allah dan ke-sabaran anaknya Nabi Ismail dalam memenuhi perintah Allah s.w.t., jadik dengan kesempatan yang ada aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha buat member2 blogger yang mengenali tak kira korang dimana berada...

2 comments:

Mimie.Candy Cane said...

selamat hari raya aidiladha...balik kampung tak?

mightymie said...

baru je balik dari kpg sekajap jer takde cuti pun :)

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails