? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

November 17, 2010

(citer) special day + eid al adha...


18 November 2010, Salam... nampaknya ramai yang mengambil kesempatan mengambil cuti sempena Hari Raya Aidiladha... bagi aku nampaknyer tak keberatan nak ambil cuti berlebihan disebabkan cuti tahunan pun dah abis nampaknyer dapat berayer sehari pun kire okla heh...

Petang selasa yang lepas dengan keadaan di bandar ipoh pade waktu tengahari macam biasa la jam sana jam sinih, mujur lak ari tu ibu tak bekerja baru je abis keje malam... cume tunggu aku jerk yang bekerja pade ari tuh... plan aku ngan ibu nak balik Taiping lepas waktu bekerja pade ari tuh... kami sekeluarga bertolak pade pukul 6.00 petang... dalam perjalanan melalui lebuhraya Utara-Selatan tiba di satu tempat selepas tol jelapang, jalan dimana menuju ke terowong telah dipenuhi dengan kereta yang menuju ke arah utara... aduhhh letih dibuat nyerr dah la baru balik keje nak kene exercise kaki kiri lak dengan tangan bermain gear satu dan dua memang memenatkan mane taknyer jalan disebelah menuju kearah ipoh ditutup disebabkan ade tande2 di kawasan lereng bukit ade runtuhan jadik pihak yg bertanggungjawab terpakse menutup buat sementara waktu aduhhh... alhamdulillah selepas hampir 1 jam kat situ, akhirnya berjaya melepasi kawasan yang sesak nih... aku sekeluarga sampai di taiping dimana jam ditangan menunjukkan hampir masuk waktu mahghrib dengan keadaan cuaca yang begitu gelap menandakan hujan akan turun...




Keesokannyer selepas solat Aidiladha dan hari nih lak kebetulan merupakan hari istimewa buat aku harijadi aku yang ke 23 (32) oppsss betul ker heh wooo bukann budak dah, macam kebiasaannyer aku bersama abah & adik ipar ke satu tempat di dalam kampung tuk membantu bersama2 penduduk2 kampung bagi mengerjakan upacara penyembelihan dalam ibadah korban bagi tahun ini... nampaknyer tahun nih sebanyak 4 ekor lembu dan 1 ekor kerbau yang ada buat tahun ini syukurlah... alhamdulillah semua kerja2 korban berjalan dengan baik dan selesai semuanya hampir pukul 12.15 tengahari... pade sebelah petang selepas solat asar aku sekeluarga betolak pulang semula ke ipoh...









4 comments:

Mimie.Candy Cane said...

happy birthday bro..tak nampak cam 32 ponnn...!

mightymie said...

ye ker :)hakikatnyer memang benar...

Wahidah said...

wah meriahnya raya korban...


selamat hari raya haji bro

mightymie said...

selamat hari raya jugak...

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails