? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

October 6, 2010

(citer) OE Gathering...

07 Oktober 2010, Salam... selamat malam aku ucapkan... tentu ade member2 ketika nih dah pun belayar entah ke mane... aku lak masih mengadap laptop sambil jari jemari tak putus2 menaip ntah hapa2 ntah heh :)... dalam sibuk duk melayari alam maya nih sempat gak aku membuka akaun "mukebuku" atau bahasa omputeh nyer facebook, aku dapat melihat gambar2 majlis yang telah diadakan baru2 ini di Kelana Jaya pada 02 Oktober 2010... majlis yang aku maksudkan tuh adalah majlis perjumpaan bekas murid2 tua King Edward VII Taiping terutama bagi batch tahun 1995... seramai 30 orang yang dapat hadir pade malam tuh tuk bersama2 menjayakan program yang telah lama dirancang... nampaknya bagi perjumpaan kali nih aku tak dapat bersama2 disebabkan masalah2 yang tidak dapat dielakkan... tapi aku berasa seronok dan berpuas hati aku masih dapat menyumbangkan membentuk rekaan banner bagi memeriahkan lagi suasana majlis tersebut... ucapan terima kaih pade yang bertungkus lumus pade malam itu dari mula majlis hingga ke akhir...disamping itu juga satu kutipan telah dilakukan berupa wang ringgit antara yang hadir bagi menyumbangkan kepada salah satu sahabat bagi meringankan sedikit beban beliau disebabkan anak beliau menghadapi satu penyakit yang aku tidak pasti sehingga ke hari ini, mudah mudahan anak beliau akan sembuh hendaknyer... thanks jugak tuk megat sebab uploadkan gambar2 nih dalam mukebuku... aku berharap perjumpaan sebegini akan diteruskan pada edisi yang baru, hanya waktu, masa & tarikh yang akan menentukan insyallah...

*ONCE A TIGER ALWAYS A TIGER MAGNI NOMINIS UMBRA!!!

















2 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

fuh...! ada lelaki kacak dan ada lelaki gebuss...hahhahhahehehhehe

mightymie said...

haippp hehehehe

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails