? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

October 27, 2010

(citer) mengenali warna...


27 Oktober 2010, Salam... semalam selepas waktu bekerja aku bersama ibu ke satu pasaraya di ipoh tuk membeli barang2 dapur, maklumlah baru je memperoleh gaji di pertengahan bulan... jadik keperluan tuk rumah dan keluarga perlu ditambah mane yang takde dan mane yang kurangnyerr... hari tu aku berdua jerk ngan ibu, putra kesayangan kami tak dibawa bersama... rancangan aku biarlah senang nak membeli barang karang ade si dia ha cam2 citer lak tau2 jela budak2 kan heh, kalau tak dapat pe yang dia nak ha kang kuar lak aksi emo yang keterlaluan jenuh nak dipujuk...

Dalam sibuk membeli barang keperluan, ibu beritau pada aku nak belikan satu set pensil warna dan satu buku lukisan tuk iman... katenyer biar iman belajar menulis dan mewarna... emmm betul gak kate ibu tuh yela sekarang iman pun dah berusia 2 tahun 6 bulan tak lame nak masuk 3 tahun dah... abis membeli kami berdua pun pergi ke umah pengasuh tuk mengambil iman... bila sampai di rumah aku pun memberi iman satu set pensil warna krayon dan buku lukisan... wahhh bukan main lagik seronok dia dengan menggunakan tangan sebelah kanan mula menulis mewarna mengikut apa yang dipikirnya... bile tengok putraku nih menghasilkan karya yang pertama teringat lak mase dulu2 kalau ade jerk kertas putih dihadapan mata mesti nak melukis jerk kejenyer... hasilnya cam gambar-gambar yang aku entrykan nih amacam ni la yang dikatakan "SENI" tul tak muehehehe...



4 comments:

sweetie siti said...

dah besar iman... :) wah bro, budak 2 thn dah macam2 pandai buat yer.. ni yg tak sabo nak tunggu anak besar jugak ni...

mightymie said...

proses mengenal namenyer :)

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

sama dengan anak buah acu yanie
suker sangat bab kaler2 nih

mightymie said...

yup tul tuh dik...

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails