? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

October 25, 2010

(citer) konvensyen inovasi...


25 Oktober 2010, Salam... bulan nih nampaknyer aku kembali kebizian dengan aktiviti2 berkaitan dengan kerja... bermula besok selama 2 hari satu majlis Konvensyen Inovasi (KIK) peringkat negeri perak anjuran Jabatan Kesihatan Negeri Perak akan diadakan PTTC atau lebih dikenali sebagai "Perak Trade Techno Centre"... lokasi tempat nih terletak berhampiran dengan lebuhraya utara-selatan... di tepi plaza tol jelapang, satu-satunya bangunan puith setinggi 18 tingkat di atas bukit kalau tak silap aku... besok aku terpakse bergegas ke sane tuk memerhati cara dan bagaimana satu kumpulan mempersembahkan sesuatu projek di konvensyen itu nanti... sepatutnya kumpulan KIK aku mewakili jabatan turut serta untuk bertanding, tetapi terpakse menarik diri disebabkan ade beberaper perkare yang tidak dapat diselesaikan di saat2 akhir... insyallah mungkin pade tahun depan projek aku bersama anggota kumpulan yang lain akan masuk bertanding...

2 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

selamat membizikan diri yer along...

mightymie said...

muehehehehe...

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails