? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

October 31, 2010

(citer) jom pekena...


01 November 2010, Salam... yesterday semalam gitu aku sekeuarga kembali ke Taiping seketika tuk menghantar putraku ke umah ibubapaku buat beberaper hari disebabkan minggu nih aku akan menghadiri satu kursus anjuran tempat keje aku yang akan diadakan di Cameron Highland pade 02 Nov. 2010 hingga 04 Nov. 2010... kalau nak ikutkan mau jerk aku tinggalkan muhaimin nih dengan ibu jerk tapi memandangkan ibu keje shift malam kebetulan ari aku nak gerak tuh, jadik tak nak la pulak jadi masalah nanti maklumlah muhaimin nih tak penah ditinggalkan di umah pengasuh sekiranyer aku atau ibu outstation, jadik kami ambik keputusan antar muhaimin ke org tuaku buat sementara...

Pagi tuh kami sekeluarga bertolak dalam pukul 7.30 pagi, jadik sebelum tuh aku de ajak ibu bersarapan pagi di bandar Taiping... alhamdulillah sampai di sana pade pukul 8.35 pagi dan kami terus menuju satu tempat makan yang boleh dikatakan agak popular jugak dengan menu keow tiaw sup daging/ayam... sorry aku lupe lak name kedai nih heh... kalau sesapa yang duk Taiping mesti tahu kedai nih terletak di Medan Taiping berhampiran dengan Stesen Bas Awam... jadik harga pun kire okla kalau singgah kat sinih sila2 la singgah tuk mencube yahhh...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails