? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

October 8, 2010

(citer) hitam itu menawan...


09 Oktober 2010, Salam... hari nih awal2 pagi selepas solat subuh aku menghantar ibu tuk bekerja dan selepas itu menghantar muhaimin ke umah pengasuh... pade kebiasaannya kalau hari cuti ibu pergi bekerja sendiri memandangkan hari nih cuti bagi aku, jadik aku pun menghantar ibu...selepas tuh aku ke pasar tani membeli barang2 basah tuk makanan kami sekeluarga... abis membeli, aku pun bergegas pulang ke rumah...

Macam biasalah bila sampai dirumah pe lagik onkan laptop dan terus bukak ke laman "changes" nih tuk menambah citer ak heh... bila cakap pasal warna tentu ramai dikalangan kita nih masing2 mempunyai warna kesukaan tak kira untuk apa sekali pun... baru2 nih aku ade membeli barang gadgets atau lebih dikenali sebagai external hard disks yang berfungsi sebagai penyimpan data ataupun backup bagi laptop dan komputer ...yeahhh berjaya jugak aku dapatkan tuk kegunaan peribadi dan juga tuk kerja harian di pejabat... mana taknyerr dengan adanyer disks ini dapat mengurangkan bilangan fail yang tersimpan didalam laptop aku nih syukurlah... disks yang aku peroleh nih mempunyai besar saiz penyimpanan dalam 500GB heh besar tuh dan harga pun berpatutan... pade warnanye kali nih aku pilih warna hitam... ape yang membuat aku memilih warna nih disebabkan cantik dari segi rupa dan bentuk dia... zaman sekarang nih kalau takde benda2 macam nih pun susah jugak terutama pade yang bekerja dan perlu menyimpan data yang banyak dan penting...

2 comments:

sweetie siti said...

betul la bro..., saya pun ingat nak beli satu.. ni kalo kata laptop ni ilang ker.. abeh la semuanyaaaaaaaaaaa..........
termasuk kenangan gambo2 dalam ni..
huaaaaa...........

mightymie said...

yup dah jadi satu keperluan masa kini...

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails