? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

October 23, 2010

(citer) bersame keluarge di kampung...


23 Oktober 2010, Salam... semalam aku bekerja setengah hari, 3 hari sebelum tuh plan ngan ibu nak balik ke Taiping nak jenguk keadaan rumah kami di sana maklumlah rumah baru belum diduduki lagik... dah lama rasenyerr tak balik kesane dengan jadual kerja aku ngan ibu tak same menyukarkan kami nak balik bersame2 ke Taiping tak kesampaian... jadik dengan peluang yang ade nih kami terus bergerak balik memandangkan ari semalam (ari jumaat) ibu cuti dan aku terpakse berkorban dan meminta pelepasan awal waktu bekerja dari bos tuk balik kampung... alhamdulillah selesai solat jumaat aku sekeluarge bertolak balik... sampai di sana kami bergerak dulu ke rumah kami tuk melihat keadaan di sana.. selepas tuh kami ke pekan Taiping tuk makan sebelum balik ke rumah orang tuaku... cuaca pade petang tuh nampak panas tak tunjukkan pun tande2 nak hujan... selalunyerr kalau ptg2 jerk kat sinih for sure mesti hujan, pade sape2 yang asal Taiping mesti tau punya heh...

Sampai di rumah orang tuaku, berehat sebentar pas tu aku ajak ibu ke kedai gunting rambut abah nak guntingkan rambut putraku yang dah nampak panjang... ha cakap pasal gunting rambut nih, abah aku memang seorang yang dilahirkan dan mmepunyai bakat dalam mengunting rambut... abah ku mewarisi bakat semulajadi nih dari atuk aku... selepas jerk abah bersara beberaper tahun yang lalu abah aku ade bukak satu kedai gunting rambut yang kecik jerk di tepi jalan nak masuk kampung... alhamdulillah semenjak adenyer kedai nih ramai jugak pelanggan yang datang... tetapi kadang2 tuh langsung takde pelanggan yang datang tengok keadaan biasa la... tetapi kalau pade kebiasaannyer kalau di musim perayaan atau musim cuti sekolah memang ramai yang datang hingga tak menang tangan dibuatnyerr... harga yang ditetapkan oleh abah aku kanak2 RM 3.00 dewasa RM 4.00 sekepala ha kalau kat bandar mane dapat harge ni kan... aiseh maaf aku lupe nak snap pic kedai abah aku nih, yang sempat aku snap time iman ngah gunting rambut jerk huhuh... insyallah di lain citer akan aku tunjukkan lokasi kedai ni...

4 comments:

sweetie siti said...

wah bro.., balik kg senyap2 jer..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

iman...bila nak jumpa acu yanie nih? hehhehe....♥

mightymie said...

insyallah tunggu kenduri acu yanie iman ngan abah ibu datang huhuh

mightymie said...

alah dik bro balik kejap jerk sabtu pagi dah chow balik ipoh heh...

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails