? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

September 25, 2010

(citer) bile seseorang amat disayangi pergi buat selamanya (al-fatihah)...

- gambar sekadar hiasan -
25 September 2010, Salam... hari isnin 20 September 2010, hari bagi aku bekerja selepas bercuti berhari rayer... macam hari2 sebelum nih bangun pagi selepas selesai solat subuh segera menyiapkan diri untuk pergi bekerje dengan niat mencari rezeki tuk keluarga... hari tuh kirenyer ibu adalah hari terakhir bekerja shift di sebelah malam... kebetulan pagi tu ibu ade pesan pade aku mengatakan tak usah antar putraku ke umah pengasuh katanya dia nak jaga boring lak kata dia bile duk sengsorang kat umah takde teman... jadik aku pun ikut jerk pendapat ibu tuh...
Tepat jam pukul 7.15 pagi lebih kurang telefon bimbit aku berbunyi... tengok pada skrin tertera nombor phone ibu... sebaik jer aku menjawab panggilan nih terus terdengar suara tangisan ibu mengatakan bondanya telah meninggal dunia pada waktu subuh... ketika nih hati aku begitu kencang sebak dengan menerima berita yang menyedihkan ini... memang diketahui sebelum nih bonda ibu memang tidak beraper sihat kebelakangan nih... kepulangan berhari raya sebelum ini sempat kami sekeluarga bersua dengannya... tapi apakan daya kita manusia, tuhan telah menentukan segalanya aku sekeluarga redha dengan apa yang terjadi...
Kami sekeluarga bersiap dan terus bergerak menuju arah selatan, sambil dalam perjalanan menelefon org2 yang perlu di ketahui memberitahu apa yang telah berlaku... alhamdulillah aku sekeluarga sampai di sana pada pukul 11.30 pagi... jenazah bonda sempat kami tatapi, ibu sempat bersama2 ahli keluarga yang lain bersama2 memandikan bonda sebelum dikapankan... selepas semuanya selesai, jenazah bonda dibawa ke tanah perkuburan (maaf aku tak ingat dimana tempat lokasi disemadikan) selepas waktu zohor... moga roh ibu bonda berada dikalangan orang2 yang beriman...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails