? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

August 20, 2010

(citer) bile putraku berposing...






20 Ogos 2010,







Salam... sambil menonton tv bersame putra kesayangan abah ni... pulak tuh tgk lak channel 611 Astro Ceria siaran kegemaran dia hadoiii!!! nak tak nak kene la melayan kang de lak aksi tunjuk perasaan emm... nampaknya malam nih terpakse tinggal berdua ibu pulak bekerja di sebelah malam dah masuk 3rd night dimana hari ini merupakan malam terakhir ibu bertugas di tempat kerja dia... sambil melayan karenah putra sulung ku nih sambil2 tuh jugak aku membuka website change's nih... so malam nih takde citer yang panjang lebar pun cume nak menguploadkan beberaper gambo putra kami yang aku ambik bersame ibu sewaktu bersame2 ke pasar ramadhan tuk membeli barang2 makanan tuk berbuka puasa nanti... gambo2 yang diambik secara spontan tapi nampak cam ade gaye gitu emmm nampak dah pandai bergaye ek anak abah nih heh dengan pakai speck lagi tu heh...






















0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails