? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

July 17, 2010

(citer) kursus di cameron 3...





18 Julai 2010,

Salam... berceriter kembali dari bahagian 2 berkursus di cameron... perjalanan berkursus selama 3 hari bermule dari 23 Jun dan berakhir pade 25 Jun 2010...

Selepas sampai dan check in ke hotel aku dan peserta yang lain masing2 terus ke bilik yang telah ditetapkan... pade hari pertame program kursus akan bermula di sebelah malam pade pukul 8.00 malam... mesti ramai dari korang nak tahu pekebende kursus nih, tengok pade tajuk kursus pehhh memang gempak "Kumpulan Inovatif & Kreatif"... kalau korang nak tahu kursus nih merupakan salah satu aktiviti atapun program dalam perkhidmatan awam bagi menaikkan mutu kerja di dalam satu2 jabatan itu... tapikan yang tak bestnyerr sepanjang berkursus nih tengah sibuk lak dengan Piala Dunia haihh nak fokus pun tak bleh 100% heh kalau tengok pade jadual kursus berakhir pada pukul 11.00 malam... tapi sepanjang kursus tuh aku berjaya menonton dua perlawanan membabitkan Slovakia vs Itali dan England vs Algeria...

Alhamdulillah kursus selama 3 hari di Cameron telah pun sampai ke penghujungnyer... selepas check out dari hotel aku dan peserta yang lain bersiap untuk berangkat pulang... dalam perjalanan tu kami semat singgah di satu tempat yang sentiasa menjadi tumpuan orang ramai tuk membeli-belah... antara yang terdapat disitu seperti sayur-sayuran segar, buah- buahan & barang2 cenderamata... hari tu cuaca amat sejuk sekali dengan turunnya hujan... alhamdulillah kami semua sampai di ipoh di sebelah petang...































2 comments:

MY HEART said...

Wow!!

bestnya dapat kursus sampai ke cameron nun.. ada beli pape tak sibiniyer untuk orang putrajaya nie?

mightymie said...

alahai nak beli pun tak tau pekebende asyik nampak sayur & buah jerk takut antar sane dah busuk tak tahan lamer

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails