? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

June 27, 2010

(citer) berkursus di cameron...


28 Jun 2010,
Salam... perghhh lagik beraper ari jer nak masuk bulan julai cepatnyerr mase berlalu... banyak perkara pada tahun nih telah berlaku tak kira kenangan manis mahupun pahit, terbaru demam piala dunia sudah pun masuk ke pusingan kedua makin rancak dan menarik tuk diperkatakan... aku lak baru jerk selesai balik dari berkursus di Cameron Highlands selama 3 hari 2 malam bermule pade 23 Jun 2010 hingga 25 Jun 2010... hari nih mule lah malas nak datang keje, mate pun berat nak bukak nak terlelap lagik muehehehe mane taknyer pagi tadi tgk game argentina ngan mexico berkesudahan skuad maradona menang ngan keputusan 3-1 huh hebat pas ni kata akan bertemu ngan jerman pehhhh lagi menarik tuh...
Selama berkursus tempoh hari adalah berkaitan dengan keje, kursus yang aku hadiri ini adalah berkaitan dengan KIK atau lebih dikenali sebagai "Kumpulan Inovatif & Kreatif"... kalau sapa2 yang keje dalam perkhidmatan awam ni sure tahu pasal nih... hmmm memang banyak keje la sikit kalau pasal mende nih... sebabkan kene tubuhkan satu kumpulan dan mencari projek yang sesuai untuk diketengahkan untuk pertandingan antara jabatan2 yang lain nanti... tapi sebelum tuh byk perkara2 dan langkah2 perlu dibuat bagi memastikan projek yang dibuat berjalan dengan lancar dan berjaya... aduhhh pecah otak nak memikirkan ni kire pertame kali aku ikut dalam aktiviti nih... memang zero takde pengalaman sebelum nih, nak tak nak kene la ikut demi jabatan dan jugak perkhidmatan heh... hari pertame bertolak ke sane pade sebelah pagi pukul 9.00 pagi dan sampai di atas cameron lebih kurang pukul 12.00 tengahhari... okla nanti aku akan citer lagik di bahagian kedua citer berkursus di cameron adios...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails