? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

May 15, 2010

(citer) penangan cosmos...


15 Mei 2010,
Salam... hari ni macam biasa hari cuti, kalau ibu bekerje ataupun tidak kami sekeluarge bersame2 pergi pasar tani... selalunyer ibu akan membeli barang2 basah tuk santapan kami sekeluarge bila balik ke rumah... tapi ari ni kami sekeluarge cume pergi tuk menikmati sarapan pagi di pasar tani... dalam berjalan menyusuri sekitar pasar tani nih, putraku mula bersuara nak! nak! nak!... aku mule bertanyer pade dia iman nak aper, pe lagik dia tunjuk mende ape yang dia nak sangat tuh... lah rupe2nyer si iman nakkan superhero yang memang diminati sejak dari aku kecil lagik sehingga ke hari hari ini tak lain tak bukan superhero yang dikenali sebagai "Ultraman"... nak tak nak kene beli la kalau tak de tunjuk perasaan lak kat pasar tani nih heh... patutlah kebelakangan ni aku perasan kalau kat umah jerk si iman dah pandai suruh bukak channel "ceria" (astro 611)... mane taknyerr citer kegemaran dia ade di channel tuh... hmmm terpakse la abah melayan karenah iman yang semakin cerdik nih heh...
Begitulah kuatnyer pengaruh dan kesan Ultraman dari dulu sehingga sekarang dengan munculnyer watak2 dan name yang diberi... tapi setiap gerak geri si kecil perlu kite awasi maklumlah kesan dari citer ni kadangkala bleh berlaku ape yang kite tidak ingini berlaku...


0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails