? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

May 2, 2010

(citer) mase tuk ditunaikan...




03 Mei 2010,



Salam... hari ni aku nak entrykan satu tugas yang telah aku terima dari seorang member blogger yang mengtagged aku tempoh hari heh ( saudara taibwahid )... tag kali ni aku kene pilih lebih kurang dalam 8 keping gambar yang agak ok tuk diletakkan dalam blog... dan setiap gambar2 tu ade citernyer... jadik aku cume dapat letakkan gambar dalam 5 keping je kire okla kan... gambar di atas yang mula2 aku pilih nih, gambar nih diambil semasa umur aku 4 tahun kalau tak silap la... kirenyerr mase nih kate org tue aku kalau dgr je bunyi motor mesti aku nak ikut... sampai de satu mase bile abah aku nak pi keje jerk kenela bawak aku ronde2 dulu sebelum dia pi keje heh perangai budak2 mane lor aku ingat...





* Gambar yang kedua ni pulak mase tahun 2006... mase nih kirenyerr selalu la lepak ngan member2 ofis... slalu aku ngan member2 ofis lepak kat kedai mamak sambil layan game bola kat tv, kadang2 tuh kalau ade game2 yang best dah lak tuh masenyer awal2 pagi aku ngan member2 sanggup kuar nak pi tgk maklumlah astro mane mampu huhuhuh... ni salah sorang member ofis aku si iwan... kalau hangpa tgk dia ade cam muke sapa yer heh...



* Gambar yang ketiga, gambar sewaktu jabatan tempat aku berkhidmat sekarang mengadakan satu majlis... kirenyer mase nih tgh lepak2 jap selepas selesai buat kerje sehari awal sebelum majlis yang sebenar bermula...



* Gambar yang keempat aku pilih tuk diketengahkan dalam blog tuk diciterkan nih amat bermakne dalam hidup aku... gambar nih diambil sewaktu ibu mendapat tahu dia bakal menjadi ibu tidak lame lagik mase tuk excited sangat... aku lagi la cam tak caye jerk nak jadik bapak dah syukur alhamdulillah..

* Gambar yang terakhir nih diambik sewaktu jamuan raye kat opis aku tahun 2008... memang potong stim mase nih dah lah semua pose baiknyer datang lak sorang kawan aku nih leh lak dia dive tengah2 nak pose macho nih aduhai heh...

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails