? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

May 12, 2010

(citer) birthday boy...






13 Mei 2010,





Salam... wahhh tarikh hari ni mengingatkan kite pade peristiwa hitam yang pernah berlaku di negara kita suatu ketika dahulu... mungkin antara kita tidak lahir pada ketika itu dan tak tahu perkara yang berlaku pade mase tuh, mungkin atok dan opah kite tahu ape yang berlaku... dan paling penting aku bersyukur pade allah s.w.t kerana dilahirkan dibesarkan di bumi yang bertuah aman dan damai bumi malaysia negaraku tanahairku...




So hari nih jugak dah genap usia putra kesayangan aku Muhammad Iman Muhaimin 2 tahun 3 hari di mana harijadinyer jatuh pade 10 Mei 2010 beberaper ari yang lalu... sambutan meraikan putraku dibuat secara sederhana... seronok bile tengok gelagat dia bile dah meningkat besar cepat di depan mate sendiri dah lak cepat tul mase berlalu dah pun masuk umur 2 tahun...





















2 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

dah 2 tahun.....hepi besday

mightymie said...

acu acu nak hadiah :)

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails