? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

April 14, 2010

(citer) selepas koje...



15 April 2010,

Salam... semalam macam biasa pas abih bekerje sehari dari pukul 8.00 sehingga 5.00 petang, aku terus balik ke rumah... teringat lak petang tuh ibu ajak aku pegi pasar malam nak beli barang2 tuk masak... aku bersame ibu terus gerak ke ampang, opsss ampang?? sorry ampang bukan kat wilayah persekutuan k... kat ipoh pun de tempat name ampang gak heh... selalunyer kalau ari tuh kdg2 aku dan ibu memang ke ampang, kalau tak masak pun aku ngan ibu tetap ke sane nak beli mende nak isi perut kiteorg... emm biasala kat pasar malam semua bende2 keperluan umah boleh kite dapat...









0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails