? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

April 4, 2010

(citer) percutian berakhir...






04 April 2010...



Salam... nampaknyer agak lewat aku nak citerkan perkara yang berlaku sepanjang aku bercuti bersame keluarga tempoh hari, bukanyer aper pas balik dari bercuti aku satu keluarga jatuh sakit mungkin perubahan cuaca salah satu sebabnyerr... sampai ke ari ni aku tak 100% sihat lagi masih terase tekak sakit dengan hidng tersumbat adehhh... mujurlah ibu dah sihat tapi putraku lak jatuh sakit mata alhamdulillah dah beransur hilang nampaknyer...



Bersambung pade citer di akhir percutian aku di selatan bersame keluarge... aku sekeluarga bersame org tua ibu dan adik iparnyerr bertolak dari melaka balik ke muar, kami semua sampai di muar hampir matahari terbenam... kami semua tak terus jerk balik ke rumah, tapi kami terus ke Tanjung katenyer kat sane ade satu ekspo sedang berlangsung di situ... takde paper pun nak ikutkan cume saje ke situ, cume kebanyakan tapak2 jualan seperti baju2 makanan yang dijual... pas tuh kami semua singgah di tapak gerai (gerai minum abg ipar sorry pic tak sempat nak grab) di bandar muar, pas menikmati minuman dan makan di situ kami semua pulang ke rumah... keesokannyer pade 27.03.2010 aku sekeluarga bertolak pulang ke ipoh pada awal pagi...



0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails