? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

April 29, 2010

(citer) pagi yang indah...




30 April 2010,



Salam... pagi nih tul2 buatkan aku malas nak pi koje heh... mane taknyerr dari tgh malam tadi hujan turun tak henti2 hingga ke pagi aduiiiii bestnyerrr rase nak tarik selimut lagik... seperti kebiasaan tiap2 hari selepas solat subuh aku menyiapkan diri untuk pergi bekerja, tetapi hari nih cuaca di luar nampak masih hujan... nampaknyer ari nih terpakse antar ibu sekali pegi keje kalau nak ikutkan selalunyer aku antar iman dan terus ke tempat keje... kebetulan hari nih ibu bekerja dari pagi hingga ke malam, kirenyer dia ade buat keje2 locum.. ehh betul ker ejaan tuh... locum nih kirenyer keje2 dalam perubatan lah macam tuh heh...


Dalam melangkah keluar rumah dengan bacaan bismillah dengan niat aku keluar mencari rezeki yang halal untuk aku sekeluarga... aku terpandang di langit satu ciptaan Allah s.w.t telah terbentuk selepas hujan yang turun dari tengah malam semalam... pelangi ya!! pelangi cantikkan, dah lame tak tengok pelangi yang secantik nih... aku bersyukur pade Allah s.w.t di hari yang indah tenang ini memberi peluang untuk aku meneruskan kehidupan di dunia yang penuh cabaran dan dugaan nih... syukur alhamdulillah aku selamat sampai di tempat keje...



6 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

chantek nyer ciptaan Allah SWT....

mightymie said...

emmm cantik dik

Cik aiNa said...

ye...aina pun nampak pelangi pagi tadi. cantekk!!!

mightymie said...

:) betaper kuasenyer ciptaan allah s.w.t...

mahira oya said...

pelangi oh pelangi..
bile dpt tgk lg..nasib2 jer..

mightymie said...

kite patut bersyukur dengan pe yang berlaku sis tu tande betape besar kuase ciptaan dari allah s.w.t...

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails