? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

April 28, 2010

(citer) misi & sasaran 2010...




28 April 2010,




Salam... dalam sibuk bekerje rutin macam biasala, teringat lak dah nak masuk pertengahan tahun ya Allah begitu cepat masa berlalu terase cam di awal tahun jerk... ya sekarang dah masuk tahun 2010?? dah pulak tuh dah nak masuk bulan Mei... tahun ni jugak merupakan tahun yang sibuk dengan aktiviti berkaitan dengan jabatan antaranya Temasya Sukan Kementerian Kesihatan Malaysia kali ke 26 yang akan berlangsung insyallah pade bulan pertengahan bulan Mei ini di Kuala Terengganu ( tarikh sebenar belum diperolehi lagik )... Temasya sukan KKM kebiasaannyer dilangsungkan setiap 2 tahun sekali... kebetulan tahun nih jugak negara kite sibuk dengan kejohanan SUKMA yang akan berlangsung di Melaka... begitu juga dengan seluruh dunia yang akan tertumpu pade Piala Dunia yang akan berlangsung pada bulan Jun pehhh tahun nih padat dengan sukan semuanyer heh...



Nampaknyer tahun nih agak mencabar bagi diri aku... mane taknyer persiapan aku tuk menghadapi sukan kali ini tidak seperti sebelum nih... latihan pusat pun tidak diadakan sekali dan kesemua atlit yang terlibat secara langsung perlu membuat latihan sendiri bagi menghadapi sukan nanti... tapi misi dan sasaran aku kali nih nak memperoleh pingat (emas insyallah) tuk jabatan dan negeri aku berkhidmat kini... ini merupakan kali 3 penampilan aku mewakili jabatan/negeri, dan acara yang aku sertai nih acara balapan... kalau nak ikutkan aku lebih suke sukan bolasepak berbanding olahraga tapi pe leh buat saingan tuk mendapat tempat dalam skuad begitu sengit ramai pemain yang berbakat... mungkin bakat aku lebih kepade sukan olahraga... aku berharap tahun nih tuah buat aku meningkatkan prestasi lagik insyallah...
* Majulah sukan tuk kesihataan korang muehehehehe...



advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails