? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

April 17, 2010

(citer) gores & menang...





17 April 2010,




Salam... gores & menang!!! hahahaha tengok cam gores nak menang hadiah misteri jerrkk... citernyer berlaku pagi tadi... aku kuar bersame iman tuk membeli makanan untuk sarapan pagi bersame iman, ibu lak ari nih masuk keje pagi... nak taknak kene la kuar cari mende makan nak masak emm masak mende nyer pagi2 cuti nih mueheheehe... aku beli sarapan di sekitar taman tempat aku tinggal jerk... sampai di tempat yang dituju, aku meletakkan kete aku di tempat yg disediakan... pas tu terpikir lak ari ni memang ari cuti tapi bukan cuti am, kalau cuti perayaan ke sure tak yah pikir pasal nak kene bayar letak kete nih kan... iskh pe nak pikir2 panjang lak, aku pun ambik bende berbentuk kupon tuk diletakkan di atas dashboard kete menandakan berape lame aku meetak kete... yang leceh nyer bila cakap pasal kupon ni la yang buat aku malas bukannyer aper kene lak gores, kadang2 tuh bila cakap pasal gores ni macam buang mase jerk yela padahal nak pegipun bukannyerr lame sangat pun... kalau cam dulu senang kuar dari kete jerk masukkan terus duit dalam satu mesin meter dan kite bleh agak beraper lame kite nak berurusan lah kirenyerr... tapi bile dah bertukar pakai kupon ni macam de masalah jerk, tapi nak buat camne nak tak nak kene ikut ler kang kene kompaun lak huh... haihh

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails