? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

April 8, 2010

(citer) aduhai sayang...

- sekadar gambar hiasan -


09 April 2010,




Salam... hari rabu 07.04.2010 lebih kurang pukul 12.00 tengahari telefon ( handset ) aku berbunyi... aku kuarkan dari poket seluar aku, kedengaran lagu nih bagi aku rase resah dan risau... per yang buat aku rase tak sedap ati sebabkan lagu yang kedengaran tuh dtg dari pengasuh yang menjaga putraku... fikiran aku anak ku nih masih demam lagik ker, memandangkan dah beberaper ari sebelum nih tak beraper sihat dan raser sebelum menghantar ke rumah pengasuh pade pagi tuh anak aku kelihatan kembali sihat seperti biase... terus tak sedap hati aku ketika tuh... aku pun menjawab panggilan tuh, kedengaran suara pengasuh yang aku kenali sebagai "kak nor" memberitahu yang putraku iman jatuh terkena meja dan ade sedikit luka di atas kelopak mata dia... ya allah terdetik hati aku macammane boleh berlaku nih!!! lebih kurang dalam pukul 1.00 petang aku terus bergegas ke rumah kak nor tuk melihat anakku...

Sampai jerk kat umah aku tgk bahagian yang cedera tuh... aku tgk di atas kelopak mate anakku tuh nampak serius gak dengan kesan calar yang dalam dan mule nampak bengkak... keadaan mase tuh aku tgk kak nor dah risau dan takut, aku cume menenangkan keadaan... bile dah terjadi macam nih nak salahkan sesiape pun takde makne jugak memandangkan anakku nih pun makin besar makin aktif emmm... jadi aku terus membawa anakku ke hospital dimana tempat ibu bekerja tuk mendapatkan rawatan yang seterusnyerr... selepas beberaper jam syukur pada allah s.w.t keadaan putraku tidaklah begitu serius tapi perlu kembali ke hospital untuk berjumpa dengan doktor untuk mengikuti perkembangan seterusnyer...

4 comments:

Nur Su'aidah said...

erkkkk... kasihan kt budak kecik tu.. cmane boleh luke kt mata?

mightymie said...

emm tu la sis tak la melarat kat mate cume atas kelopak mate jerk syukurlah

Baby Tiger said...

ala ciannya dia.. so skang dah ok ke bro?

mightymie said...

emmm alhamdulillah dik dah masuk beberaper ari nih kesan luke tuh dah beransur pulih makin aktif ade la hero kate kan :)

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails