? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

April 29, 2010

(arena) rich & famous...



29 April 2010,



Salam... keadaan cuaca petang ni tul2 buatkan aku rase ngantuk... dah lak tu ari nih betul2 terase kepanasannyerr... alhamdulillah aku tetap bersyukur dengan keadan ari nih aku dapat bekerja macam biasa seperti sebelum2 nih... dalam sibuk bekerje nih seperti selalu lah akan ku habdetkan pe2 citer kat blog change's nih tapi tgengok bile de mase yang agak2 bleh la...


So ari nih aku nak kasi tau pasal dunia glamour di kalangan para2 sukan terutamanyer bagi pemain2 bolasepak dunia... terkini menurut sumber yang aku perolehi dari internet melalui salah satu majalah yang terkenal di dunia (Forbes), telah menyenaraikan 10 pemain bolasepak yang mempunyai pendapatan yang paling tinggi di dunia...



*senarai terkini pemain yang memperolehi pendapatan tertinggi:-

1. David Beckham - AS$40 Juta ( RM127.6 Juta )...
2. Cristiano Ronaldo - AS$30 Juta ( RM95.7 Juta )...
3. Kaka - AS$25 Juta ( RM79.8 Juta )...
4. Ronaldinho - AS$25 Juta ( RM79.8 Juta )...
5. Thierry Henry - AS$24 Juta ( RM76.6 Juta )...
6. Lionel Messi - AS$20 Juta ( RM63.8 Juta )...
7. Frank Lampard - AS$17 Juta ( RM 54.3 Juta )...
8. John Terry - AS$16 Juta ( RM51 Juta )...
9. Zlatan Ibrahimovic - AS$16 Juta ( RM51 Juta )...
10. Steven Gerrard - AS$15 Juta ( RM47.9 Juta )...



















0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails