? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

March 22, 2010

(citer) plan tak dirancang...





23 Mac 2010,




Salam... citer yang dah berlaku pada aku sekeluarga seminggu yang lepas ( ari ahad )... ari tu memang ari cuti tapi ibu tak cuti cam biasa la di tetap kene keje maklumla keje shift tak cam aku keje normal... ari tu ibu keje di sebelah pagi, jadik dalam pukul 3 lebih kurang baru la balik dari bekerje... aku cam biasa la kalau takde program mane2 hujung minggu menghabiskan mase kat umah je ler tambah lak bulan nih ngah kering fulus pun dah berkurangan heh... sampai jerk ibu di umah dia bertanyakan pada aku "b jom pi gunung lang tak, rasenyerr b pun lum penah pi jalan kat sana??"... emmm terpikir lak di kepala aku betul gak kate ibu... kire ok gak ngan plan tuh takle rase bosan sgt ari tu, lagi pun destinasi yg nak pi nih tak la jauh sgt dari umah aku lebih kurang 10 minit jerk dah sampai tak perlu nak kuar budget yang besar... pe lagik aku sekeluarga kuar ke tempat yang dijanjikan...



Gunung Lang kirenyer salah satu tempat pelancongan yang terdapat di Ipoh... lokasinyer tidaklah susah tuk dicari... tempat yang cantik dengan dikelilingi bukit batu kapur dengan keindahan semulajadi tasik di sekitar kawasan itu sesuai untuk kunjungan keluarga untuk bercuti... sampai je di sana aku sekeluarga cam biase la ambik gambar di sekitar kawasan gunung lang tuk dijadikan kenangan... cadang aku sekeluarga nak naik bot nak ke sebelah tasik pegi ke tempat taman gunung lang tapi cuaca hari tu nampak mendung nak ujan, tak dapatla nak ke sane ari tu mungkin di lain hari lak...
















2 comments:

Baby Tiger said...

bestnya jalan2.. :)

mightymie said...

ha kalau jenjalan kat perak singgah le kat tmpt nih best tak rugi heh

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails