? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

March 5, 2010

(citer) land of peace...





05 Mac 2010...



Salam... alhamdulillah pas balik keje ari nih, pada sebelah malam hujan turun ngan lebat sekali syukur pada Allah s.w.t mane taknyer dah beberaper ari hujan tak turun dengan cuaca yang amat panas... inilah akibatnyer angkara kita sebagai manusia yang tidak peka pada keadaan alam sekeliling yang semakin parah...



Dalam tengah asyik menonton tv, dah lak tu layan lak channel B4U adehhh hindustan lak nak buat camne ibu peminat setia muehehehehe nak tak kene la layan... sambil tengok citer kat tv nih pikir lak aku nak updatekan citer dlm blog aku nih... ha baru teringat ade gambar2 yang aku ambik mase cuti Maulidur Rasul tempoh hari kat kampung bleh le dijadikan bahan aku malam nih nak berceriter...



Hari kedua dalam tempoh aku bercuti, sebelah pagi aku sekeluarga kuar dari rumah orang tuaku merancang tuk bersiar2 sekitar Pekan Taiping dan Taman Tasik Taiping... dalam perjalanan ke pekan taiping tidaklah jauh jarak perjalanannye lebih kurang dalam 15 minit jerk rasenyerr, aku sekeluarga singgah di satu gerai di Pekan Taiping tuk menikmati sarapan pagi... pas selesai bersarapan jerk aku sekeluarga terus ke Taman Tasik Taiping... kebetulan lak mase tu ade satu pameran beserta tapak jualan ekspo yang berlangsung selama 3 hari sempena menyambut Maulidur Rasul... aku sekeluarga jugak sempat mengambil gambar buat kenangan di Taman Tasik Taiping... lokasi yang aku sekeluarga mengambil gambar ni merupakan salah satu lokasi yang sentiasa menjadi tumpuan org ramai ataupun pelancong tuk mengambil gambar dengan suasana sekeliling alam semulajadi yang cantik dan indah dipandang...
















0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails