? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

March 30, 2010

(citer) cuti-cuti ke selatan ( Pt.2 )...




31 Mac 2010,




Salam... citer cuti cuti ke selatan bersambung kembali... pade 25.03.2010 (hari khamis) cuaca di kampung halaman ibu sama je dengan di ipoh panas terik, tapi disebelah malam pulak cuaca berubah dengan turunnyer hujan yang lebat syukur alhamdulillah... citernyer selepas solat maghrib aritu ibu mengajak aku ke rumah akak kandungnyer yang tak beraper jauh dari rumah orang tuanyer... lepas je solat aku sekeluarga bersiap nak ke rumah akaknyer, org tua ibu pun ikut sekali... pade fikiran aku tentu si akak ibu nih nak ajak makan kat umah dia, kalau nak ikutkan selalunyer kalau aku sekeluarga balik ke saner mesti dia masak dan ajak makan kat umah dia... bile sampai di umah akak ibu dah duduk dalam beberaper minit, rupe2nyer si akak dah ade plan nak ajak kitaorg semua pi makan kat luar... si akak ibu ari tu plan nak makan kat Sungai Rambai (sempadan johor dan melaka)... pe lagik kami semua terus berangkat ke tempat yang dituju dengan 2 kenderaan berkonvoi...









Perjalanan ke Sungai Rambai mengambil masa dalam 15 hingga 20 minit sahaja... tempat makan yang diberi nama "Medan Selera Sungai Rambai"... merupakan salah satu tempat makan dan persinggahan orang yang melalui jalan ni tuk menjamu selera... ia terletak di daerah Jasin, melaka... selepas selesai makan kami semua beredar tuk pulang... dalam perjalanan tuh hujan pun turun alhamdulillah hujan rahmat di malam jumaat...*citer bersambung lagik...









0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails