? ????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in t
o your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

advertise...

March 2, 2010

(citer) apsal leh jadik peluper lak...




02 Mac 2010...



Salam... citer aku berlaku pade hujung minggu yang baru jerk berlalu... minggu lepas aku bersama family aku balik ke tepen menghabiskan cuti bersama di sana memandangkan hari jumaat yang lepas jatuhnya hari menyambut Maulidur Rasul bagi umat islam di seluruh pelusuk muka bumi ini... masa berlalu dengan pantas, nak dijadikan citer pada hari aku nak balik semula ke ipoh, selepas jerk azan subuh berkumandang aku dan ibu bangun tuk menunaikan solat subuh dan lepas tuh kemas semua barang bersiap2 nak balik awal la hari tuh... kata ibu hari sampai je kat ipoh nak singgah kat pasar besar nak beli barang2 basah... aku pun tak kisah kalau sampai ipoh awal pun ari tu... dlm sibuk duk berkemas barang tuh aku de pesan kat ibu jgn lak de tertinggal barang bile nak bertolak nanti... pas jerk sarapan pagi bersama org tua ku lebih kurang kul 8.15 pagi aku sekeluarga berangkat pulang ke ipoh... sekali lagik mak aku lak berpesan jangan de barang yang tertinggal... aku pikir semua barang2 telah semua dimasukkan dalam kete... jadik aku sekeluarga bertolak pulang berharap selamat sampai ke tempat yang dituju...



Dalam perjalanan pulang tuh bile lepas jerk masuk tol changkat jering, tengah aku dok drive... tibe2 jerk aku terase cam de lak barang tertinggal... sambil dok memandu kete dengan kelajuan normal bagi aku 120km... baru la aku ingat lupe2 nyer ade bende aku tertinggal jugak kat kpg (laptop aku adehhh)... aku pun beritau kat ibu de bende tertinggal, pe lagik kene le ceramah jap muehehehehehe... sebelum nih kalau tertinggal pun aku ingat jugak tu pun sebelum bertolak paling jauh pun sebelum kuar dari jalan kpg ni kire dah jauh heh... nak tak nak aku terpakse jugak patah balik, yang jadik leceh nyerr aku kene lak masuk kat tol kuala kangsar kalau nak berpatah balik ke tepen dah takde pilihan sebabkan ikut highway utara selatan aduhai nasib badan huhuhuh, leceh arrghhh buang masa buang minyak sib takde program pe2 hujung minggu tuh... aku sampai semula kat kpg aku lebih kurang pukul 9.30 pagi dan terus patah balik semula ke ipoh... aku sekeluarge sampai di ipoh dengan selamat pade pukul 10.45 pagi heh... tu lah bahana bile asyik terluper jerk adakah disebabkan umur semakin meningkat taupun sifat semulajadi emmm...

0 comments:

advertise...

advertise...

pemberian sahabat...

Powered by BannerFans.com

reference...

Related Posts with Thumbnails